آخرین اخبار
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
برگزاری مرحله استانی المپیاد ورزشی بازنشستگان فولاد رضایت بخش بود|رویدادهای اجتماعی بازنشسته محور افزایش می یابد
بازدید:۱۳۰۷
صد آنلاین | راشدی گفت: طبق برنامه ریزی های ستاد برگزاری، مرحله استانی المپیاد در استان هایی که دفاتر امور بازنشستگی صندوق فولاد در آن استانها مستقر هستند به خوبی برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۲۷۴۰

به گزارش صد آنلاین ، راشدی گفت: طبق برنامه ریزی های ستاد برگزاری، مرحله استانی المپیاد در استان هایی که دفاتر امور بازنشستگی صندوق فولاد در آن استانها مستقر هستند به خوبی برگزار شد.

وی افزود: شماری از اعضای ستاد المپیاد از جمله سرپرست کل مسابقات با حضور در استان های کرمان، اصفهان، سمنان، مازندران، خوزستان، یزد و تهران از نزدیک بر روند برگزاری المپیاد نظارت نموده و گزارش های خود را به ستاد المپیاد ارائه نمودند.

 

 

راشدی گفت: این گزارش ها نشان می دهد روند برگزاری مرحله استانی المپیاد رضایتبخش بوده و امیدواریم مرحله نهایی المپیاد که در آینده نزدیک با حضور منتخبان مرحله استانی برگزار می شود نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات با همکاری و نظارت فنی هیات های ورزشی فدراسیون ها برگزار شد که از همکاری این عزیزان سپاسگزاریم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این المپیاد در واقع یک رویداد ورزشی و اجتماعی بازنشسته محور است و رویدادهای اجتماعی بازنشسته محور در ماموریت های صندوق فولاد افزایش می یابد.

 

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها